I'm A Happy Jewel

Playlist

01. One In A Thousand
02. 1-4-3 Acoustic
03. Stupid In Love
04. Gotta Talk To U
05. 헤어지지 못하는 여자
06. Hole In Your Face
07. Growl
08. How To Love


Annyeonghaseyo

Shining Star ♥
Welcome to my Paradise. Be nice to me and I'll be nice to you too. Hate me? click Here. Love me? Do Follow me. Don't forget to visit me often.

Tagboard


Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Little Anchovy


Back from Holiday!!
4 Dec 2011 • 17:12 • 0 comments
Yuhuuu!! I'm back!!
hehehe. Baru je balik dari pulau tampi tampi. Korang pernah tengok tak cite duyung???
Ala yang ade maya karin & saiful apek tu, kat situ la pulau tampi2.Kerje q kat sana mandi jer.
huhu. 

Air nye jernih sangat. Dari atas jambatan tu dah boleh nampak pasir2, starfish dengan rumpai2 laut kat bawah tu. Aku pun ape lagi, nampak jernih camtu ingatkan cetek, aq terus je la terjun dalam air. dah eden wife eunhyuk, bukannye wife donghae, mane la terer sangat berenang2 nie, nyaris lemas lagi, nasib baik la abang sepupu q ade gi selamat kan aq, kalau tak dah arwah la jawab nye.biarpun camtu tak serik gi.
Abis je diselamatkan, dah tenang kan diri aq gi lagi terjun kat dalam air, kali nie terjun ngn abang sepupu, 

Kat sana aq jumpe EunHae!! hohoho,
Gi laut jumpe Hae (fishy), gi kat tempat ayah q park kereta lak jumpe hyuk (monkey).
Pandai monkey nye taw, dye ambil daun pokok ketapang lepas tu dye gosok kat tayar kerete, nampak cam tengah bersih kan tayar kerete jer. 
Kalau korang ade masa datang la ke pulau tampi2 *promot la pulak*, leh jumpe eunhae,
siap suruh monkey tu bersih kan kereta korang lagi.